Jesteśmy po bardzo ciekawych i inspirujących warsztatach z dietetykiem, który mówił o diecie dla naszych dzieci. W skrócie bez mleka, bez glutenu i ubogocukrowo (czyli cukier jako taki nie, a z owocami ostrożnie). Było też wiele różnych porad jakie warzywa, jakie kasze, ryby, trochę o badaniach i suplementach.
Wcielamy w życie!
Udaje mi się też ostatnio dość regularnie pracować z Marysią domanowo, wspomagamy się także kartami Czu Czu (bardzo polecam) i aplikacją Kiddy Reader na androida.  (mam w planie opisać je szczegółowo, ale kiedy, kiedy?? kto mi odsprzeda trochę  czasu??….)
W ramach permanenetnego niedoczasu kupiłam dziś na rynku 5 kg truskawek (2 oraz 2,5zł za kg!) do przerobienia, a w parku zerwałam czarny bez i syropek się robi….

A z innych nowinek, to dzięki pomysłowi, inspiracji i pracy Kasi pojawił się dziś wywiad. Jeśli macie chwilę, to zapraszam…
http://dziecisawazne.pl/nie-mowimy-o-naszym-dziecku-ze-jest-chore-wada-genetyczna-nie-jest-choroba-rozmowa-z-marta-wawrzyniak-mama-dziewczynki-z-zespolem-downa/

https://i2.wp.com/dziecisawazne.pl/wp-content/uploads/2014/06/marta-wawrzyniak2.jpg

