Dla pamięci i archiwizacji wrzucam artykuł i moje wpisy z facebooka.
Artykuł  z Gazety Polskiej
http://niezalezna.pl/89859-opowiesc-o-dziewczynce-w-czerwonych-okularach-1000-niepelnosprawnych-dzieci-zabito-w-2015-r

Akcja #sourirefrance
wspis z fb z 21.11.2016
„Rada Stanu Francji, która jest najwyższym organem sądownictwa administracyjnego w tym kraju, uznała, że zezwolenie na publikacje uśmiechniętych twarzy osób z zespołem Downa jest niewłaściwe, ponieważ takie wyrażanie szczęścia „prawdopodobnie narusza spokój sumienia kobiet, które legalnie dokonały innych osobistych wyborów”.”
No trudno – ja będę umieszczać uśmiechnięte zdjęcia osoby z Zespołem Downa.
Jeszcze w tym kraju wolno.
A Francji nie spodobał się ten film. A wiem jak pomógł niejednej mamie https://www.youtube.com/watch?v=Ju-q4OnBtNU
A mój mąż na to: „Podobno nie ma już Francji” taka piosenka jest. Jeszcze trochę i stanie się prawdą.

19.11.2016
Prawem serii dziś Marysia miała swój niezwykły tekst 🙂
Odbyłyśmy (nie)zwykłą rozmowę, w której Marysia zadała pierwsze w swoim życiu pytanie!
Pytam:
– Jak było w przedszkolu?
– fanie (fajnie) – :-O
– Pojedziecie dziś z Jasiem spać u babci.
– Doba (dobra). A tata śpi? (czy tata też tam będzie spał?)
– tak- odpowiadam mega zaskoczona
– doba.
No to pogadałyśmy.
Jestem w szoku. mamy mnóstwo nowych słów! i pojawiają się zdania, a dziś pytanie. no WOW po prostu.
A przedwczoraj otrzymaliśmy informację, że spłynęły środki z 1%.
Jak zwykle jesteśmy zaskoczeni, że tak dużo osób pamięta o Marysi i jesteśmy niezwykle wdzięczni, bo pomaga nam to w realizowaniu różnych terapii dla niej, dzięki którym m.in. coraz więcej mówi!
Dziękujemy ogromnie!
a na zdjęciu Marysia przygotowuje się na rodzinną uroczystość.

18.11.2016
jedziemy autem, słucham radia. Jaś:
– Mamo dlaczego w radiu często mówią o tej gospodarce?
– wiesz, bo jest ważne dla naszego życia, mówią o cenach, o przemyśle, o rolnictwie…..
– aha, a ja myślałem, że Gospodarka to taka pani, która na wsi hoduje zwierzęta i ma pole.
🙂
w sumie racja, jak jest gospodarz to może być i gospodarka

 

 

